2010-02-24 08:50 Rädd

Hej Lars

Efter gårdagens upptåg var jag rädd och nervös hela kvällen och natten, jag låg och skakade som ett litet asplöv i mörkret. Jag kände mig fruktansvärt kränkt och utelämnad att jag blev tvungen att gå upp och skriva ett förfärligt brev till mannen som trägde sig på. Precis när jag skulle posta brevet kom jag på att jag varken visste var han bodde eller vad han hette. Allt gick i stöpet! När jag stod med brevet högt ovanför huvudet och skrek "Ni må säga att jag inte trivs, men det gör jag!" så kom en förfärad man fram till mig, han hade händerna bakom ryggen, så jag tog förgivet att han hade en hagelbössa i nävarna. Då blev jag mycket orolig och försökte mota bort honom från mig. Mannen började skrika "sluta knuffas", men jag förstår inte varför. Jag sprang hem och var hemma precis innan 03.00.

Dagen kommer bli lugn, jag ska gillra fällor för alla som överhuvudtaget försöker sig på en närkamp med mig, eller det räcker att de står utanför huset mer än en minut.

Återkommer senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0