2010-02-27 13:33 Magnifikt välstånd

Tjo på dig, Lars!
Njöt du av de roliga klippen jag länkade till tidigare? Det gjorde jag. Jag förstår inte att det finns levande varelser på denna jord som inte roas av andras olycka. Dessa människor borde ha dött av tristess för länge sen.

En trevlig sak som hände idag var att när jag för en stund sedan vägde mitt dillpaket med naglar visade vågen på 37 gram! Underbart. Jag har lyckats med ännu en utmaning.

Nu tänkte jag vara ännu mer generös och dela med mig av både Dagens Läte (ett magnifikt sådant), en fin bild och en lista över mina planer för resten av dagen.

Dagens Läte: Chapeau-Claque - Ted Gärdestad

Fin bild:

Planer för dagens resterande timmar:
1. Fiska i badkaret
2. Dansa foxtrott i köket till "Blå, blå är kärleken"
3. Tillaga en god omelett med inspiration från Schweiz
4. Slå mig ner framför kanal 1 (ett) med min omelett (finfint rim) och slänga en glutt på Melodifestivalen (hejar på Christine Meltzer)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0