2010-02-28 14:51 Lokatt

Hej Lars!

Som du märker är jag på ett särdeles dåligt humör just nu. För tre minuter sedan var allting frid och fröjd, men så inträffade något fabulöst ohyggligt. Det var så otrevligt att jag knappt vågar tänka på det, jag är rädd att jag ska skrika "KAMELENS DOTTER ÄR INTE SÖMMERSKA!!!" till Indigo och Hjalmar, och jag vill ju inte skrämma livet ur de små raringarna. I alla fall, det som hände ska du nu få ta del av.
Händelseförloppet i listformat:
1. Kl. 14.48: Jag sitter och fingervirkar en badmössa
2. Kl. 14.49: Jag är klar med min badmössa och har, för en skräckslagen minut, ingenting att ta mig för
3. Kl. 14.50: Den skräckslagna minuten fortsätter
4. Kl. 14.51: Skräcken börjar övergå i panik

Ja, Lars, det är sant. Jag har inte en aning om vad jag ska ta mig till. Nu kanske du tänker "Men Attackbebis som är så påhittig och finurlig borde väl kunna klura fram en trevlig ritual". Jo, det tycker jag med, Lars, så jag klandrar dig inte, men saken är den att jag inte kan komma på en enda intressant sak att göra. Jag har suttit här i flera sekunder nu och försökt, men det är smått omöjligt. Detta är vad jag har kommit fram till:
- Äta (jag kännner mig inte sugen)
- Rulla runt (jag har smärtor i ett höftben)
- Spotta på grannar (gärna, men mina grannar håller sig undan mitt hus, och jag vill inte beblanda mig med allmänheten, så det är omöjligt)

Dagens läte kommer senare, om jag kommer på något, vill säga. Jag känner mig misslyckad.

Det enda förnuftiga just nu är att lägga ut en bild på en lokatt.
                           
                                                                     Lokatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0