2010-01-05 21:54 Mitt andra inlägg...

... ja vart tog det vägen? Jag kan bara hitta mitt vänstra. Och jag som har hålfotsproblem! Jag får väl sova utan skor idag. Jaja, man kan ju inte känna sig nöjd varje dag. Eller kan man? En lista kanske piggar upp. Mina favoritlåtar, alltså de låtar jag föredrar framför andra:

1. Ooa Hela Natten - Attack (notera mitt domännamn)
2. Evighet - Carola
3. Let Your Spirit Fly - Jan Johansen & Pernilla Wahlgren
4. Vi Drar Till Fjällen - Markoolio (passar bra nu i vintertider)
5. Big Girls - Mika
6. You Can't Hurry Love - Phil Collins
7. Promenad Genom Stan - Per Gessle
8. I Will Survive - Gloria Gaynor
9. Jag Vill Vara Din Margareta - Sten & Stanley
10. Love Bites - Metallica

Kommer snart tillbaka. Nu är jag tillbaka. Åt en vindruva. Jag känner mig nöjd.

Mitt inlägg söker sin partner... Ring om du hittar det!

Mitt inlägg söker sin partner... Slå en signal om du hittar det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0