2010-01-06 12:47Godmorgon Lars

Eller för all del, godmorgon Larsa. Jag har avlagt ett löfte till mig. Jag ska lära mig att spela harmonica. Jag tror att det får mig att känna mig glad.

Det sitter en fågel på mitt fönsterbläck. Jag tror att det är en duva. Fågeln är vit och svart. Jag känner mig nöjd.

Idag ska jag klippa naglarna. Jag känner mig förväntansfull.

Igår upptäckte jag en sak som gjorde mig smått skärrad. Någon/något har stulit min Star Wars-pennvässare. Det gjorde mig smått skärrad.




Jag vill känna mig neutral.


Kommentarer
Postat av: mika, anonym.

Vet du, attack bebis, jag vill också vara neutral. Därför tänker jag bli en dalmatin, eftersom färgen är neutral. Då skulle jag bli ruskigt nöjd!!

2010-11-07 @ 12:39:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0