2010-01-08 12:16 Hej bloggen!

Kära Lars, vi har nu varit tillsammans i tre dagar. Jag känner enorm glädje varje gång jag får yttra mig öppet om mina vardagliga problem och interssanta händelser som drabbar och påverkar mig och mitt liv. Det är en ära att få dela vardagen med dig Lars, Du får mig alltid på bra humör, Du gör mig nöjd och glad, Du får mig att känna mig som en i mängden och framför allt- Du gör mig till människa. Jag kan inte tacka dig nog.

Här kommer en förändring som Lars har gjort i mitt liv:
1. Det finns alltid någon/något att vända sig till, jag får alltid känna mig uppskattad att älskad. Tack för det Lars (Larsa).

Till dagens ära tillängnar jag Lars (Larsa) låten Det Finns Inget Finare Än Kärleken- Tomas Ledin
 
Tack Lars för din eviga kärlek. Du är obeskrivlig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0