2010-01-16 09:41 Morgon...

Godmorgon Lars! Denna natten har varit den konstigaste i mitt liv. Jag har inte kunnat sova en blund på 14 timmar. Det kanske är så att jag har sovit för mycket under nätterna på sista tiden, eller, kan det vara så? Jag kanske rakt av har fått sömnsjukan, det är väl den när man aldrig kan sova? Aaa, detta blir att reda ut.

Sedan klockan fyra har jag varit uppe och försökt trotsa sömnlösheten. Jag har hängt upp en drömfångare, klistrat upp stjärnor i taket, flyttat Indigo och Hjalmars bunke och satt på avslappnande musik. Detta kommer kanske hjälpa mig under nästa natt, vi får se...

Idag kanske jag får ändra lite på mina planer, jag måste ner till stan och leta upp en olja som man stryker i pannan, oljan ska inviga lungn i mitt inre jag. Hoppas att jag hittar den.

Nej, nu ska jag äta frukost, till dagens ära blir det nog hallonbåtar... Jag känner mig nöjd och något livrädd.


Tack så länge, jag kommer troligen höra av mig senare angående min sömnlöshet...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0