2010-01-17 13:18 Guldkant på vardagen

Hej Larsa!

Idag är jag nöjd. Jag känner mig lite smått egoistisk. Jag vill bara rå om mig själv och fundera över mig och det heliga jaget. Jag tänkte att jag skulle ägna mig åt sådant som jag är bra på idag. Eftersom jag är bra på så mycket kan det ta en stund, så det är bäst att jag sätter igång snart. Jag tänkte börja med att göra ett potpurri av avklippta plastpåse-handtag. Men först kommer en lista över trevliga tv-program.

1. Mitt I Naturen
2. Generation Fett
3. Vem Vet Mest?
4. Teatersupén
5. Agenda
6. Stjärnorna På Slottet
7. Den Stora Resan
8. Expedition Vildmark
9. Hjärnkontoret
10.Öringfiske Jorden Runt

Kommentarer
Postat av: Knutte

Ååh, jag älskar Expedition Vildmark!

2010-01-17 @ 13:49:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0