2010-01-18 19:39 Suck

Tack för den fina kommentaren Knutte! Nu känner jag mig lite gladare, och faktiskt en aning nöjdare. Jag känner mig nästan redo att redogöra för min dag, vilken har varit extraordinärt hemsk. Vad är nu detta? Kanske du tänker för dig själv, Lars. Sluta i så fall tänk så för guds skull, du framstår bara som efterkommen och socialt handikappad. Och vi vet ju både du och jag att inga sådana läsare är välkomna till min blogg. Men nu ska jag sluta hysa agg och i stället berätta om mina hemska upplevelser. Du kan få läsa om dem i listformat:

1. Vattenpölen är borta. När jag tittade ut genom fönstret så fanns där bara en äcklig isfläck.
2. Någon tyckte att jag skulle skärpa mig. Jag tyckte att den tyckande kunde fara dit pepparn växer.
3. Indigo har rymt. Jag och Hjalmar klarar inte tvåsamheten särskilt bra.
4. Jag åt jordgubbsmousse till lunch. Det smakade blomjord och äldre herre.

Så. Nu har du hela situationen klar för dig. Eftersom inget mer behöver sägas så avrundar jag här. Dagens läte blir: Jag skiter - Magnus Uggla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0