2010-01-23 13:51 Kunde varit bättre

Hej igen, Lars. Jag ägnar mig för stunden åt lite vanlig hederlig självömkan. Som jag nämnde innan så kunde jag inte hitta flodhästen efter att jag olyckligt nog hade somnat bakom pinnstolen, och sedan skrämt iväg den med ett mastodontvrål som hette duga. Detta gjorde mig smått olycklig, och jag bestämde mig som sagt för att spela harmonica resten av dagen. Det gick självklart bra, men inte så bra som det kunde ha gått. Halvvägs in i Vi drar till fjällen så kände jag en smärtande känsla i högra delen av min överläpp. Jag är rädd att jag är på väg att få munsår. Kan det bero på att jag lånade ut mitt marmonica till en vän igår? Nej, självklart inte Lars! Du ska inte fundera så mycket, du gör dig bara till åtlöje. För det första så föredrar jag att hålla mig undan sociala situationer, och för det andra så skulle jag aldrig få för mig att dela med mig av något, allra minst mitt harmonica. Nu tänker jag titta på Narnia och äta ost. Jag känner mig nöjd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0