2010-01-27 14:36 Parkeringsautomater är individuella varelser

Goddag Lars!
Nu förmodar jag att du undrar varför du bara fick ta del av ett dagens läte igår, trots mina löften. Ja, ibland får man nöja sig med det lilla. (Sådana som jag behöver aldrig göra det, men du och jag Lars, vi ligger på lite olika nivåer).

Saken är den, att jag kände mig lite krasslig igår. Jag var inte riktigt på topp, om du förstår vad jag menar. (Det gör du förmodligen, den känslan är väl vardagsmat för dig). På tal om mat så fann jag en lapp från Netto i min byrålåda igår. Det var ett erbjudande där det stod " Köp 15 chokladmousse-paket, så bjuder vi på det billigaste". Glad och nöjd satt jag sedan och inspekterade detta under. Men trots detta så kände jag mig fortfarande lite halv-taskig, så jag bestämde mig för att bara rå om mig själv resten av dagen. Det gjorde jag också, och´det gick mycket bra.

Nu sitter du väl på helspänn, Larsa, och väntar dig att se ett Dagens läte lite längre ner. Men tji fick du! Jag väntar med det, bara för att hålla dig på sträckbänken. Haha, det är underbart att skratta åt andras olycka. Det gör mig nöjd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0