2010-01-27 17:54 Alla tycker om mig

Nu är jag tillbaka igen Lars. Det var inte längesedan! Kanske du tänker glatt och lyckligt. Nej, Lars, du har rätt. Det var inte alls längesedan vi sågs, men jag känner ett allvarligt behov av att få dela med mig av mina senaste strapatser. Under vår relativt korta, men ack så smärtsamma, skilsmässa, har jag hunnit med fruktansvärt många roliga och lärorika saker. Här kommer en lista på vad jag har ägnat mig åt den sista tiden:

1. Rullat runt
2. Ätit sylt
3. Tittat ut genom fönstret (det var mörkt)
4. Tuggat tuggummi
5. Suttit under köksbordet
6. Varit i tvättstugan och tagit igen förlorad tid med mig själv

Jag känner mig nöjd med mina åtaganden. Nu är det snart dags att vila.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0