2010-01-28 17:22 Lycka

Hej Lars!
Jag ville bara dela med mig av min nöjdhet. Idag har jag, förutom att rå om mig själv, även hunnit med en annan underbar sak. Jag har lärt mig otroligt mycket om en trevlig mackapär. Jag säger inte vad det är, för idag är jag lite halv-snål. Men om du är smart (vilket jag har svårt att tro), så kommer du att lista ut ett sätt att ta reda på vad det är jag har lärt mig så mycket om idag. Jag säger bara en sak: Lycka till.

HAHA, det är underbart att vara elakt kryptisk! Detta gör mig bedårande nöjd och glad.


Kommentarer
Postat av: Louanda

Vilken underbar bild!



Måste säga att attackbebis verkligen håller måttet! (y)



ps. Jag gillar också attack.ds

2010-01-28 @ 20:23:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0