2010-07-19 Flaggor

Gummigrytan var god och smakade renkött och morötter! Smask! Gotteligottgott!

Efter en mycket mättande måltid har jag nu vilat, i flera timmar faktiskt. Jag var så mätta att hoppa på ett ben var inte att tänka på, då kan du förstå hur mätt jag var! Känner att allt gummit i kroppen bara går ihop och klumpen i magen blir bara större. Det blir bättre när jag gjort nummer två, det blir det alltid.

Idag ska jag även ta mig an ett utav mina två livs projekt. Jag ska sy ett lapptäcke av alla grannens t-tröjor. Måste bara få tag i dem. Tror att det är enklast att smyga in i natt och hämta dem, han brukar ju vara lite lätt stött när det gäller mig. Och jag kan bara inte förstå varför? Ha, det är väl igen fel på mig!?! Eller? När jag är färdig med täcket så får jag väl skaffa ett tiotal kaniner, eftersom närtkommande projekt går ut på att föda upp ca 250 st (alltså kaniner). Jag föredrar alla färgerna som finns (på kaninernas pälsar då alltså).

Till dig, nöjda, trevliga, fantastiska och lätthanterliga läsare så vill jag säga att det är en fröjd att skriva när jag vet att du uppskattar att få läsa de allra bästa och finaste glimtarna ur mitt liv. Tack för ditt fina stöd! Tack! <3

Till dig, otrevliga och mycket irriterande läsare så vill jag säga att jag förstår att du är avundsjuk på mitt liv, det är ju faktiskt så mycket bättre än ditt, och det rår inte jag för. Kan du inte bara inse att alla inte kan vara så kreativa och fantastiskt underbara som jag är.

En inblick i mitt liv:
Husmusen dansar med klackarna i taket, aj vad tomten blev arg! Gubben med struten på huvudet blev förvirrad. Tora kramade flugan. Råttan smakade på osten och fräste sedan ut den genom näsan.

Kommentarer
Postat av: funkiisarna//ica!!<3

eeeh jag kallas för ica...? E du dum lr?!!

2010-07-19 @ 17:27:19
URL: http://funki.blogg.se/
Postat av: funkiisarna//ica!!<3

+ du skrev förut att jag skulle sluta ta smygbilder på din kvastkäpp?! Hört nog? Jag har iaf hört nog av dig.

2010-07-19 @ 17:47:31
URL: http://funki.blogg.se/
Postat av: funkiisarna//ica!!<3

För det första hade inte jag skrivit det där inlägget du kommenterade. O för det andra har du visst gjort det http://funki.blogg.se/2010/july/jessica-hemmabio.html#comment bevis!! Du ska inte säga något om vad jag kallas, attackbebis? HAHAHAH många kommentarer du har! (Jag stavar mitt smeknamn icaaah o nt icakvantum?!

2010-07-19 @ 20:15:57
URL: http://funki.blogg.se/
Postat av: Nathalie :p

Hej du, du komenterade mitt inlägg när du skulle komentera Jessicas (vi bloggar tillsammans som ingen verkar fatta -.-) Men asså du verkar lite skum? Skickar lite "udda" komentarer och skriver lite UDDA inlägg! Haha men asså shit jag fattar inte vad du menar med kvastkäpps grejen? Du e ju bara för rolig -.- :p

2010-07-19 @ 20:29:28
URL: http://funki.blogg.se/
Postat av: funkiisarna//ica!!<3

Hallå?!! Du har visst skrivit det där men nån kvastkäpp... BEVIS! http://funki.blogg.se/2010/july/jessica-hemmabio.html#comment

HAHHAHAH ditt namn dåh attackbebis! DAMPSKRATT Fin blogg du har dåh -.- Mitt smeknamn äger iaf ut din din lilla attackbebis :@

2010-07-19 @ 20:30:02
URL: http://funki.blogg.se/
Postat av: ´Jojojjojo

Jag känner igen mig helt i ditt liv jag heter siv och har hiv snart har jag inget liv var snäll och riv - mitt hjärta itu så att jag kan dö nu. GODNATT :D

2010-07-20 @ 01:23:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0