2010-06-06 00:52 Crêpesfest

Goddag, Larsa!

Idag har jag bland annat färgat min ena högersko ljuslila. Den blev fin och ljuslila, men de små knäppena på ovansidan (ungefär där den höga vristen är) blev något ljuslila. Som avslutninga på denna färgning gick jag och drog på mig lite halsfluss, och badade fötterna i en karantän. Kul som sjutton, om jag får säga det själv!

Nu tänkte jag gå ut och gå en sväng runt lyktstolpen innan jag stoppar in Aurora i lite sjögräs, så att hon sover gott och luftigt. Ni som undrar var Lösnäsa har tagit vägen så gör jag det också. Han är borta, borta med vinden. Jag saknar min luftfuktighetskännslige vän.


Kommentarer
Postat av: Jedef3ldt

sv; alltså förlåt, men är du dum i huvudet på något sätt?;P

2010-06-06 @ 14:01:51
URL: http://jedefeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0