2010-06-12 Jag lever!

Hej, Lars!

Jag vill bara tala om för er tappra läsare att jag, attackbebis faktiskt lever, tro det eller ej. Anledningen till att jag inte har kunnat skriva är att jag har tältat i exakt sex dagar. Jag utmanade mig själv i tältning i trädgården, och jag antog ju självklart utmaningen, självsäker som bara jag är! Jag sattet upp ett tält och har sovit och varit där i sex dagar. Det lustigaste av allt var när ingen mindre än grannen min kom och hälsade på och redogjorde om varför det är fegt att ställa fram ost på bordet när man inte är hemma. Jag svarade bara bittert jag inte kunde veta att det inte var någon hemma... jaa, man vet ju aldrig.

Idag, nu när jag är på benen igen så tänker jag bara sitta här och njuta av golvvärmen, eller rättare sagt jag kommer ligga och mysa på golvet hela dagen. framåt midnatt kommer jag nog gå upp och ät allt som kommer i min väg! HA-HA-HA! Underbart!

Hej då, tvtangent!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0