2010-06-26 kramp

Hej, Lars!

Jag sitter här nu med en burk konserverade ärtor, tor det eller ej, men det smakar ypperligt! Gårdagen spenderade jag ensam i hemmets lungna vrå. Jag hade en lung och skön kväll. Jag hade lyxat till det lite extra med maten. Det blev klimpsoppa och råris, salladshuvud med olivolja och mango, snacka om festmåltid. Jag gick o lade mig exra tidigt eftersom det inte var något på tv, skönt att få sova ut.

Idag ska jag se alla säsonger av Unga Mödrar, kommer troligen att bli jättekul, man lär sig alltid något.  Beräknad avslutningstid för det hela är någon gång runt 19.00, ungefär 19.07 ska jag blöta ner hela köksglovet och sedan vältra mig i det blöta. Det kommer troligen att ta mig hela natten.

För att inte verka allt för ego så får ni gärna alltås berätta hur ni haft det i livet. Tack!

 

Imorgon ska jag fånga in tuppen som sprungit i trädgården i över en veckas tid nu. Det blir ro givande!



Mys, mys på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0