2010-05-18 07:04 Päronsoda

Godmorgon, Lars!
Det var ett tag (dygn) sen! Jag hoppas innerligt att du har fått en komage i skallen under natten, det är alltid så trevligt att vakna till ljudet av nerfallande komage. Det flydda dygnet har jag gjort väldigt många olika småsaker, bland annat har jag ristat in en kentaur i hallspegeln (så att jag ser ut som en sådan varje gång jag speglar mig). Den blev riktigt fin, dock gick bladet på kniven som jag ristade med av, men det tog jag med en klackspark. Idag hade jag tänkt att bara vara och ta dagen som den kommer. Mitt liv är ju väldigt ansträngande, så en sådan här dag då och då skadar då rakt inte. Just nu känner jag att det är dags för lite qigong. SEE YOU LATER!

Kommentarer
Postat av: Julia

Sv: Va? kickbikesen? Vad fan snackar du om?

2010-05-18 @ 22:30:53
URL: http://kliws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0