2010-07-10 Min absoluta favorit julsång! varsågoda och njut...

Jag är en upptagen person, med takt och ton, hotfull och balanserad, jag är tyst och stel och det ska mycket till innan jag blir exponerad. Jag har en last som håller mig fast i en kos ena spene, när programmet är slut och klockan ringer ut och tomtarna steker en egen.

Jag vill ha mer jul, ge mig, mer jul, jag vill ha mer jul, ge mig, mer jul, trettio katter som morrar, glitter så långt jag ser, kakor som ligger i högar, jag vill ha meeeer!

En sol går upp, liten som en tupp, tindrar och kontrollerar. En moln bygg upp på att bara visa upp en sida som ingen respekterar. Jag tar mig an liten som en man, galen i allt som spelar, när året är slut och ingen hittar ut, då vet jag att jag menar...

Mer jul ge mig mer jul, jag vill ha mer jul, ge mig, mer jul, tomtar som viskar och spejar, tippar lätt på tå. Ingerfäran som kokar på en tablååååå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0