2011-01-12 09:28 Julmust

Hejsan, Lars (Larsa)!

Jag vill berätta för dig att gårdagen var fantastisk! Jag har äntligen fixat årets lager av julmust, jag räknar med att jag kommer dricka en flaska i veckan under ett år, så det är ju runt 100 flaskor. Det känndes i tummarna sedan efteråt att man arbetat, det kittlades i dem.

Idag ska jag nog bara äta smulor från golvet och klippa tånaglarna. Kan informera att de är 5 cm långa nu.


Dikt:

Karin raskar över isen, blå jacka hon bär
Kaninen ålar sig i stolen, grön av avund den är
Kroken fastar i fiken, glad han är
Flugan rullar sig i osten, tomteluva den är
Kossan heter Olga
Kinagubben trolovar sig, fina skor han har.

attackbebis.blogg.se 

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Jag måste säga att jag till 100% uppskattar din blogg. Tyvärr verkar jag inte kunna prenumerera på din blogg via BlogLovin' och jag undrar vad jag gör för fel. Är det någon annan som också har problem med att prenumerera på den här bloggen?

2011-07-19 @ 20:22:24
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0