Utan vind ingen vägglist!

Idag är jag nedstämd och litterär. Anledningen till detta är att Faderskap gett sig av, utan att säga så mycket som "Tja tja, attackbebis, tack för att du är så klipsk och vacker!". Inte ens det kunde skrället klämma ur sig innan vederbörande flög sin kos. Jävla kanalje.

Men nu till roligare nyheter:
Grannen som jag häromdagen så "olyckligt" råkade ta av daga sköljdes bort av det bastanta ösregnet inatt! Så nu slipper jag se den lilla högen längre. Fast lite trist är det allt, jag började trivas med doften som spred sig från andra sidan gatan och letade sig in under dörren och in i mina näsborrar. Fick gå runt och sniffa på min mosters gamla skurmopp för att kompensera lukten.

Förresten hittade jag en jättesöt bild idag. Det är en mops i gul regnkappa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0